Teknik

Allt det tekniska arbetet i EFS-Kyrkan samlas under efs-kyrkan.tv.
Man tar hand om all teknik i kyrkan såsom ljud, ljus, bildteknik men även livesändning av gudstjänster och inspelning av predikningar. Det betyder att man även filmar och bildproducerar varje vecka. Dessa inspelningar finns samlade på hemsidan att se när man vill.

Hela kyrkan är full av teknik och vill man engagera sig inom detta är man välkommen att göra så. Man kan alltså prova på att arbeta med ljud, ljus, bildteknik, filmning eller bildproduktion. Det är även efs-kyrkan.tv som spelar in trailers och annat material som kan behövas till gudstjänster eller andra forum.

För mer information och om man är intresserad av att engagera sig i arbetet, kontakta Johannes Janerheim – info@efs-kyrkan.tv eller