Barn- och ungdomsgrupper

UG är EFS-kyrkans ungdomsgrupp för ungdomar som går i åk 9 och uppåt.

Vi vill vara en mötesplats för ungdomar i och runt omkring Ängelholm. På UG får alla komma precis som man är. Du är välkommen oavsett om du är kristen eller inte.Vi vill att UG ska vara en plats där man får lära känna Jesus och växa i sin tro på honom.

VI träffas varannan fredagskväll klockan 19.00 (udda veckor).

Vill du veta mer så finns UG på Facebook, både som grupp och sida, och även på Instagram – följ UG Ängelholm.
Eller kontakta Sara Rigby på sara.rigby@efs.nu eller 076 492 78 28.

After Church för ungdomar. Söndag efter gudstjänsten träffas man lite då och då för ett samtal med spännande personer medan vi fikar tillsammans. Se kalendern för nästa träff.

Light är tonårsgruppen för dig som går i åk 6-8.

Vi träffas i kyrkan varannan fredag (jämna veckor) klockan 19-21 och har roligt! Vi leker, tävlar och pratar om viktiga saker. Varje gång fikar vi och samlas till en andakt där vi pratar om Jesus.

Vi vill att Light ska vara en plats där tonåringarna kan vara sig själva, en plats där alla blir sedda och hörda, en plats där de kan växa. I kalendern kan du se när vi träffas.

Fredax är gruppen för dig som är 5 år och uppåt. Vi hittar på något roligt tillsammans och avslutar med en kort andakt. Föräldrar och syskon är också välkomna att vara med.
Vi träffas varannan fredag (udda veckor) klockan 17.30-18.30.

Kontaktperson: Lena Strömblad 076-106 00 98

Scouterna är för dig som går i åk 2-7.

Vi träffas på vår scoutplats bakom kyrkan. Vi är oftast ute och jobbar praktiskt med olika saker, så ha på dig oömma och varma kläder som tål att bli lite smutsiga.

I kalendern kan du se när vi träffas.

Vill du vara med i denna fina scoutgemenskap kan du registrera dig här.

Rune Lindgren 070-2376040