Var med och stötta verksamheten

EFS-kyrkan i Ängelholm är till 100% gåvobaserad. För att vi ska kunna driva verksamheten med anställda och kyrkolokal behöver vi hjälpas åt med månadsgåvor och kollekt. Vill du vara med och stötta verksamheten ekonomiskt tas din gåva emot med tacksamhet. För att underlätta för er som inte bär omkring på kontanter har vi en kortdragare igång under våra gudstjänster. De flesta bankkort och kreditkort kan användas.

EFS-kyrkan Swish-nummer gäller:

• Kollekt 123 122 4732
  • Servering 123 018 5090
  • UG fika 123 067 0919

Vi har även en kortläsare i foajén och det går bra att ge via bankgiro: 697-0487

Vi har sedan våren 2021 även ett speciellt konto som vi kallar jourpeng. Detta är ett samarbete med skyddsjouren i Ängelholm som hjälper människor som har flytt från en destruktiv relation eller annat sammanhang till att få en ny framtid och ett liv i frihet. Vill du ge ett bidrag gör du det till swishnummer 1232511723 eller sätter in på vårt bankgiro och märker insättningen med jourpeng. Läs mer om jourpengen här.