Ungdomsledare sökes

EFS-kyrkan i Ängelholm söker ungdomsledare – är det dig vi letar efter?

Vem är du? En person som brinner för att ungdomar ska få lära känna och leva sina liv tillsammans med Jesus. Du vill jobba tillsammans med ett stort ungdomsledargäng och vara den som leder och utvecklar tonårs- och ungdomsarbetet. Du vill vara en del av vår församling och dra med ungdomarna till gudstjänster och andra verksamheter.

Vilka är vi? En livfull församling med mycket ideellt engagemang, en kyrka där kreativitet får stort utrymme och en gemenskap som vill att Jesus blir känd, trodd och älskad.

Tjänsten är på 50 %, men kan eventuellt kombineras med barnledartjänsten och då bli en större tjänst. Tillträde sker i augusti 2022 eller enligt överenskommelse.
Har du frågor, så kontakta Magnus Lennartsson på 0733-796 124 eller maila till info@efs-kyrkan.info. Ansökan skickas till samma mailadress eller till EFS-kyrkan, Metallgatan 31, 262 72 Ängelholm.