Köp en stol

Kyrkans café-del behöver renoveras och barn- och UG-rum är i behov av uppfräschning. Detta kostar såklart pengar, men vi tror att vi kan hjälpas åt att samla in det som behövs.

Därför har du nu chans att symboliskt köpa en eller flera stolar som kommer att möblera det nyrenoverade caféet. Stolar som vi hoppas att vi alla snart får sitta på när det är möjligt att ha en härlig fikagemenskap runt borden igen.

En stol kostar 5000 kronor och vi behöver sälja 200 stycken för att komma upp i vårt insamlingsmål på en miljon kronor. Kanske kan du inte köpa en hel. Köp en halv. Någon kanske kan köpa två eller fler?

Du köper din stol genom att maila till stol@efs-kyrkan.info senast den 1 juni. Därefter swishar du till 123 370 84 01 eller använder bankgiro 949-2141.
Just nu har vi sålt 35 stolar! Tack till alla er som redan köpt och hoppas att fler vill vara med på denna satsning.

Tänk att du får bidra för framtiden. För dig själv, en ny vän, ett barn eller barnbarn som får möjlighet att uppleva Jesus i en levande församling.

Tack för din gåva!

Frågor? Kontakta stol@efs-kyrkan.info