Tjena Bloggen!

namnlo%cc%88s

I mitten av förra veckan hade Saltstyrelsen möte här i kyrkan. Saltstyrelsen jobbar med barn- och ungdomsverksamheten i kyrkan!

Vår vision och vårt mål är att föra barn och ungdomar närmare Jesus Kristus genom våra aktiviteter. Vårt arbete handlar om att strukturera verksamheterna, se till att det finns ledare till alla våra grupper, ordna ledarfest, barnfest och ta beslut i större inköp och satsningar! Vi ska även fungera som en länk mellan styrelsen och barn och ungdomsverksamheten.

namnlo%cc%88s

Vi ska vara ett utskott som finns till för er ledare, för barn och ungdomarna. Därför får ni gärna komma med synpunkter till oss när det gäller barn- och ungdomsverksamheten. Kanske är det något du saknar, något du tycker borde göras annorlunda eller något du vill säga att du tycker mycket om. Du kan lämna in förslag till oss på vad som helst och vi lovar att försöka göra vårt bästa för att uppfylla dina önskemål. Vi finns till för er!

Varma hälsningar Saltstyrelsen!

I styrelsen sitter

Håkan Winther, ordförande

Filippa Starfelt, vice ordförande

Axel Sjölin, kassör

Amanda Rask

Isak Jarbo

Maria Lindeberg

Rebecka Strömblad

Vid mötena är även Helena Bonde och Max Arvidsson med som anställda!