Välkommen hit

Hej och välkommen till EFS-kyrkans blogg! Kanske är det första gången du är inne på den och kanske begriper du inte riktigt hur du hamnat här. Från och med idag är det nämligen så att alla medlemmar i EFS-kyrkan i Ängelholm är inlagda som prenumeranter på bloggen. Det betyder att du får ett påminnelsemail varje gång bloggen uppdaterats, så att du lätt kan följa vad som händer i kyrkan.

Skulle du av någon anledning inte vilja ha dessa mail, är det tänkt att du lätt ska kunna avregistrera din prenumeration. Just nu är jag inte riktigt på det klara med hur man går tillväga, men instruktioner kommer så snart som möjligt.

För dig som ännu inte är medlem, finns förstås också möjligheten att prenumerera. På bloggens startsida finns en liten ruta där du skriver in din mailadress. Sedan går du in på denna och klickar på bekräftelselänken, så ska det vara igång.

Tanken med bloggen är förstås att berätta om vad som händer i kyrkan, men också förmedla tankar man kan bära med sig i vardagen. Jag som är huvudansvarig för bloggen heter Annika Lilja och är en av medlemmarna i Kommunikationsutskottet, men minst en gång i veckan är det andra som skriver här, som till exempel de anställda. Det är också trevligt när andra läsare skriver om något de varit med om. Maila i så fall text och eventuell bild till mig på annika.lilja@efs-kyrkan.info.

Annika Lilja – bloggreporter