Dags att gå vidare

”Tiden springer iväg” är ett uttryck som man ibland använder och så har det verkligen känts för mig den senaste tiden. Sitter här i kyrkan och skriver mitt sista blogginlägg och tänker tillbaka på de tre åren som jag har fått förmånen att jobba i denna fantastiska församling.

Finns många goa minnen att blicka tillbaka på och jag blir påmind om alla härliga människor jag har fått möta här i församlingen och vilken god Gud vi har att göra med. Stor tacksamhet och glädje är känslor som infinner sig och det kommer vara en saknad men också spännande att gå vidare.

Min ”sista” arbetsdag i församlingen kommer att vara den 16 juni men slutar officiellt efter konfirmationslägret den 29 juli. Ska bli spännande att se vem som blir den nya ungdomsledaren. I detta nu håller styrelsen genom Sara Stalfelt på med rekryteringen av nästa ungdomsledare, var gärna med i bön för det.

Vill önska alla Guds rika välsignelse!

Mvh Max